Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Η διαφορά της αλήθειας με το ψέμα είναι η πράξη...

Όλοι οι άνθρωποι έχουμε έναν τρόπο σκέψης...

Τις περισσότερες φορές είναι διαφορετικός, ότι και αν έχουμε πει, ότι και αν έχουμε σκεφτεί, ότι και αν έχουμε φανταστεί, από τις πράξεις μας φαίνεται ο πραγματικός τρόπος σκέψης και ο αληθινός μας χαρακτήρας. Μπορεί να σκεφτόμαστε με τον πιο αθώο τρόπο, και να είμαστε οι καλύτεροι άνθρωποι μα να κάνουμε πράγματα σκεφτόμενοι μόνο το προσωπικό μας συμφέρον και αδιαφορώντας για τους άλλους. Και το αντίστροφο...

Η διαφορά λοιπόν, βρίσκεται απλά και μόνο στην απόδειξη... Μόνο εκεί. Αυτός που θα κάνει το καλό, αυτός που έχει πραγματικά τίμιες και αγνές προθέσεις, μπορεί χωρίς να στο φωνάζει να στο αποδείξει, οποιαδήποτε στιγμή... Στο αποδεικνύουν οι πράξεις του, όχι τα λόγια του ή οι σκέψεις του. Μοναχά η πράξη μετράει και μένει.

Μερικοί όμορφοι στίχοι για την σκέψη και την ζωή:

Το μυαλό μου ζαλισμένο από το ατέλειωτο φως

η καρδιά μου ταλαντευόμενη στη μάχη της ειρήνης

οι αισθήσεις μου κοιμώμενες.

Ήχος, αφή, γεύση, επιθυμία

κλειδωμένες στο άπειρο λευκό της λήθης.

Έδιωξα από μέσα μου το στροβιλιστό χορό της λογικής,

στέκομαι πια στον αιθέρα της σιωπής

ελεύθερη

άχρονη

κι απέθαντη

στο κέντρο της δικής μου αιωνιότητας.


Πλέον ζούμε στην εποχή των ψεύτικων υποσχέσεων και της παραπλάνησης. Δεν σεβόμαστε τίποτα. Και έχουμε και απο πάνω την απαίτηση να σεβαστούν οι άλλοι την κοροιδία και το ψέμα που τους σερβίρουμε. Αυτό είναι το τργικότερο όλων

ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΣΕ ΣΕΒΑΣΤΕΙ

Αυτός ο κόσμος δεν είναι ο αληθινός κόσμος. Δεν είναι ο κόσμος που φτιάχτηκε για εμάς... Είναι κάτι άλλο που όσο κι αν κάνουν τα πάντα στην προσπάθεια να αποδείξουν ότι έτσι πρέπει να σκεφτόμαστε, εγώ θα είμαι εδώ να σκέφτομαι ανάποδα. Ας σκέφτομαι λάθος.

ΑΣ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΨΕΜΑ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΨΕΜΑ

Το να αλλάξω εγώ, είναι κάτι που δεν θέλω να το κάνω. Δεν είναι ότι δεν καταλαβαίνω, είναι ότι δεν θέλω. Δεν με πειράζει πλέον τίποτα. Περιμένω μόνο το όνειρο όσο μεγάλο, απίθανο και ρομαντικό κι αν ακούγεται. Προτιμώ να αδικώ τον ευατό μου απο το να αδικώ οποιονδήποτε άλλον. Όσο κι αν προσπαθήσετε να με αλλάξετε δεν θα καταφέρετε ποτέ τίποτε

HTTA... Αυτή η λέξη δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο μου

ΑΛΗΘΕΙΑ... Αυτή η λέξη είναι η μοναδική, που δίνει ζωή στα όνειρα μου. Ψάχνω για την αλήθεια. Αμφισβητώ εκείνους που νομίζουν πως την βρήκαν. Θαυμάζω αυτούς που κοροιδεύουν την αλήθεια... Ανάμικτα συναισθήματα, πολλές σκέψεις όμως σίγουρα ο δρόμος είναι ένας.

Και βαδίζω σωστά... Είμαι στον σωστό δρόμο. Το ξέρω καλά. Κι ακόμα κι αν προσωρινά έχω χαθεί ξέρω με σιγουριά τον στόχο και τον προορισμό μου... Συνεχίζω παρολα αυτά γιατί σημασία έχει το ταξίδι μα έχει και ο προορισμός. Και θα προχωρήσω μπροστά για όλα

Ο ανώτερος άνθρωπος έχει απαιτήσεις από τον εαυτό του.
Ο κατώτερος άνθρωπος από τους άλλους.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου